Kardashian Vs West! Let's meet the teams! | Celebrity Family Feud

FamilyFeud 2790739 visibility 32013 thumb_up 2766 thumb_down

Kardashian Vs West! Let's meet the teams! | Celebrity Family Feud Description:

Get ready for an EPIC one-hour edition of Celebrity Family Feud as Kanye & Kim take on Kris, Khloe, Kendall! Watch Celebrity Family Feud all summer on ABC, SUNDAYS AT 8|7c, and stay tuned for To Tell The Truth starring Anthony Anderson at 10|9c! SUBSCRIBE: http://bit.ly/FamilyFeudSub PLAY FAMILY FEUD LIVE: Android: http://ludia.gg/FFLAndroid iOS: http://ludia.gg/FFLiOS Visit our NEW STORE: manicmerch.com/familyfeud FACEBOOK: facebook.com/FamilyFeud INSTAGRAM: instagram.com/familyfeud TWITTER: twitter.com/FamilyFeud WEBSITE: familyfeud.com

Tags:

family feud, family fued, family feud funny, steve harvey, game show bloopers, funny family feud, funny, bloopers, funny video, funny videos, game show, gameshow, game, prize, money, win, winning, tv, tv show, survey says, audition, auditions, fast money,

Kardashian Vs West! Let's meet the teams! | Celebrity Family Feud Caption

If y'all ready, let's do it. Let's meet the families. It's the West family! [ Cheers and applause ] No introduction necessary. Yeezy. That's all it is. All it -- How you been, man? I'm good. Good. Welcome to the show. Thank you very much. I heard that everybody's, like, big fans of "Family Feud." Kim: Yes. Oh, most definitely. That's all I hear. Yeah. Yes. That's really good, man. So, we here, man. We gonna get it on. How you been, man? I've been good, you know? Looking well. Yeah. Thank you very much. Good, good, good. Who is this next to you? You want to introduce... [ Laughter ] ...introduce these people you brought? Who's -- Well, this is my beautiful wife, Kim Kardashian West. What's up, Kimmy? Hey, darling. How you doing? Good. How are you? Kim Kardashian, beauty, fragrance line, everything, executive producer of the new series "Glam Master." [ Cheers and applause ] And... And the biggest "Family Feud" fan. The biggest? The big-- It's all we do. Every single night, we just watch "Family Feud." Like, once a day. You told me that once before. Got to have the "Feud"! [ Laughter ] That's me. And congratulations -- just had your third child. Yes. In January. That's beautiful. Good family right here. Thank you. All right, Kanye, who else you bring with you? This is my beautiful cousin Kim Wallace... [ Cheers and applause ] ...my cousin Jalil... Yeah. [ Cheers and applause ] ...and that's my cousin Ricky right there. Yeah. Kim, how you doing, darling? Fantastic. Where you from? I recently relocated here from Fort Lauderdale, Florida. Yeah. What did you -- What you doing now? I do whatever Kanye asks me to do. [ Laughter ] It's a family business, you know. Somebody come up in the hood, you got to take people with you. That's what it is. My man, how you feeling? Oh, this is Jalil? Pleasure. Pleasure. Yes, sir, yes, sir. Jalil, good. This is the only family's ain't ever worn nametags. What do you do, Jalil? I'm an architect. Architect? Oh, okay, good. [ Applause ] That's a little bit too heavy for me, so I'll just move on. Ricky, what's going on, man? How -- How you doing? Good. Where you from? I'm from Los Angeles. Good. What do you do? I'm A&R for our record label. Okay, good. Yeah. All right. Welcome to the show. Thank you. So, listen. Y'all big fans of the show, you here, we happy to have you. This ought to be a lot of fun. Let's get it done, okay? Yeah. Y'all probably know who you're playing against. -Yeah. -No. So, let's just get it on. Let's go meet the Kardashian family. [ Cheers and applause ] Hey. Hello, darling. How are you? This is the matriarch Kris Jenner. [ Laughs ] Manages the careers of all six of her children. This woman right here knows how to do it. She's a momager at the highest level, executive producer of "Keeping Up with the Kardashians." And... They keep me busy. They keep me hopping around here. ...my wife's friend. Love Marjorie. That's -- Love. So beautiful. How you been? Good. Really good. I'm so excited to be here 'cause -- Yeah, now you're gonna notice -- you've never seen this before. One, two, three, four, five, six people over here. Because we've had a family feud... [ Laughter ] ...backstage. Couldn't settle it, but we found out the perfect way to do it. So, let's meet the real star of the show. Introduce us. This is my beautiful mother, Mary Jo, who we call MJ... [ Cheers and applause ] ...who's so excited to be here today. So excited. So, Mary Jo is playing in tandem with Kris. That-- That's it. Yep. We're gonna do great. We do not have to explain to you why that is 'cause she was not not gonna be on this show. [ Laughter ] I went and met her before. "I've been a big fan of yours. I love you. Oh, my God. You -- You my favorite." So, I said, "She's going on TV." Yeah. My favorite. And you have to say that three times. My favorite. We all get it from somewhere. Yeah. Yeah. It starts right here. All right, Kris, introduce everybody. All right, well, next is my third oldest child, Khloé Kardashian. Yeah. [ Cheers and applause ] So, how you been? Good, yeah. I'm excited to be here. We've been fighting. You know? I'm ready for this feud. Me and Kim -- Kim, I got you. Okay. It's gonna be good. All right, next. And then we have my fifth beautiful child, Kendall Jenner. [ Cheers and applause ] 2017's highest-paid model in the world. [ Cheers and applause ] Yes. [ Laughs ] Yes. Yes, and somehow I'm hoping, against all odds, that...she finds one of my sons to be... [ Laughter ] "Ooh, he fine!" Well, he not, but if you could just feel that. Got a clothing line with her sister called Kendall + Kylie. Very good. How are you? I'm good. I'm good. Welcome to the show. Thank you. Like they've all said, we're very excited to be here, so... Good. We're glad to have you, too. ...it's gonna be fun. Thank you. This is good. Who else we got? All right, and then we have our beautiful cousin CiCi Bussey. [ Cheers and applause ] That's everybody's favorite cousin from their reality show, so... That's it. Thank you. Everybody's favorite cousin. Thank you. Happy to be here. Welcome to the show. Thank you. And then we have everybody's favorite best friend, Jonathan Cheban. [ Cheers and applause ] This -- I don't know who this woman is, but this means a lot to you somehow. She just went, "Oh, my God, Oh, my God." [ Laughter ] So, this is it. And which charity you playing for, Kris? Children's Hospital of Los Angeles. Okay, good. Near and dear to our hearts. [ Cheers and applause ] Folks, I knew this was gonna be a big surprise for you all. I told you all, you know, this could be a big day for you. I was right. They're here. [ Cheers and applause ]
Kardashian Vs West! Let's meet the teams! | Celebrity Family Feud